Polityka prywatności

Niniejsza polityka prywatności opisuje sposób, w jaki przetwarzamy informacje o użytkownikach, w tym dane osobowe i pliki cookie, zwane dalej „cookies”.

1. Informacje ogólne

  1. Niniejsza polityka dotyczy serwisu internetowego działającego pod adresem: muffinsoft.pl
  2. Operatorem serwisu i administratorem danych osobowych jest: MUFFINSOFT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ul. KARD. STEFANA WYSZYŃSKIEGO 41/13 50-330 WROCŁAW DOLNOŚLĄSKIE
  3. Adres kontaktowy Operatora: piotr@muffinsoft.pl
  4. Operator jest Administratorem danych osobowych użytkowników w zakresie danych podanych dobrowolnie na Stronie internetowej.
  5. Serwis wykorzystuje dane osobowe w następujących celach:
    1. Obsługa zapytań za pośrednictwem formularza
    2. Świadczenie zamówionych usług
    3. Prezentacja oferty lub informacji
  6. Serwis realizuje funkcje pozyskiwania informacji o użytkownikach i ich zachowaniach w następujący sposób:
    1. Poprzez dobrowolnie podane dane w formularzach, które są wprowadzane do systemów Operatora.
    2. Poprzez zapisywanie plików cookies (tzw. „cookies”) na urządzeniach końcowych.

2. Wybrane metody ochrony danych stosowane przez Operatora

  1. Strony logowania i wprowadzania danych osobowych są chronione w warstwie transmisji (certyfikat SSL). Dzięki temu dane osobowe i dane logowania wprowadzone na stronie są szyfrowane na komputerze użytkownika i mogą być odczytane wyłącznie na serwerze docelowym.
  2. Hasła użytkowników są przechowywane w postaci zaszyfrowanej. Funkcja szyfrowania działa w sposób jednokierunkowy – nie ma możliwości jej odwrócenia, co stanowi aktualny standard przechowywania haseł użytkowników.
  3. W celu ochrony danych Operator regularnie tworzy kopie zapasowe.
  4. Ważnym elementem ochrony danych jest regularna aktualizacja całego oprogramowania wykorzystywanego przez Operatora do przetwarzania danych osobowych, co w szczególności oznacza regularne aktualizacje komponentów oprogramowania.

3. Usługi hostingowe

  1. Usługa jest hostowana (technicznie utrzymywana) na serwerach operatora: OVH
  2. Firma hostingowa prowadzi dzienniki na poziomie serwera w celu zapewnienia niezawodności technicznej. Dzienniki mogą zawierać:
    1. zasoby określone przez identyfikator URL (adresy żądanych zasobów – stron, plików),
    2. czas żądania,
    3. czas wysłania odpowiedzi,
    4. nazwę stacji klienckiej – identyfikację za pomocą protokołu HTTP,
    5. informacje o błędach, które wystąpiły podczas wykonywania transakcji HTTP,
    6. adres URL strony poprzednio odwiedzanej przez użytkownika (link referer), jeśli użytkownik uzyskał dostęp do Witryny za pośrednictwem linku,
    7. informacje o przeglądarce użytkownika,
    8. informacje o adresie IP użytkownika,
    9. informacje diagnostyczne związane z procesem samodzielnego składania zamówień za pośrednictwem rejestrów w witrynie internetowej,
    10. informacje związane z obsługą wiadomości e-mail adresowanych do Operatora i wysyłanych przez Operatora.

4. Twoje prawa i dodatkowe informacje dotyczące sposobu wykorzystania Twoich danych

  1. W niektórych sytuacjach Administrator ma prawo przekazać Państwa dane osobowe innym odbiorcom, jeśli jest to konieczne do wykonania umowy zawartej z Państwem lub do wypełnienia obowiązków ciążących na Administratorze. Dotyczy to następujących grup odbiorców:
    • irma hostingowa na podstawie powierzenia
    • operatorzy pocztowi
    • upoważnieni pracownicy i współpracownicy, którzy wykorzystują dane w celu realizacji celów strony internetowej
  2. Twoje dane osobowe przetwarzane przez administratora nie dłużej niż jest to konieczne do wykonania związanych z tym czynności określonych w odrębnych przepisach (np. dotyczących rachunkowości). W odniesieniu do danych marketingowych dane nie będą przetwarzane dłużej niż 3 lata.
  3. Masz prawo zażądać od administratora:
    • dostępu do danych osobowych, które Ciebie dotyczą,
    • ich sprostowania,
    • usunięcia,
    • ograniczenia przetwarzania,
    • oraz przeniesienia danych.
  4. Masz prawo sprzeciwić się, w odniesieniu do przetwarzania wskazanego w pkt 3.2, przetwarzaniu Twoich danych osobowych w celu realizacji prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora, w tym profilowania, przy czym prawo do sprzeciwu nie może być wykonane, jeżeli istnieją ważne prawnie uzasadnione podstawy przetwarzania przeważające nad Twoimi interesami, prawami i wolnościami, w szczególności ustalenie, dochodzenie lub obrona roszczeń.
  5. Odwołania od działań Administratora można kierować do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
  6. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do działania Serwisu.
  7. W stosunku do Państwa może być podejmowane zautomatyzowane podejmowanie decyzji, w tym profilowanie, w celu świadczenia usług na podstawie zawartej umowy oraz w celu marketingu bezpośredniego przez Administratora.
  8. Dane osobowe nie są przekazywane z państw trzecich w rozumieniu przepisów o ochronie danych. Oznacza to, że nie wysyłamy ich poza Unię Europejską.

5. Informacje dotyczące formularzy

  1. Usługa gromadzi informacje podane dobrowolnie przez użytkownika, w tym dane osobowe, jeśli zostały podane.
  2. Usługa może rejestrować informacje o parametrach połączenia (znacznik czasu, adres IP).
  3. W niektórych przypadkach usługa może rejestrować informacje w celu ułatwienia powiązania danych zawartych w formularzu z adresem e-mail użytkownika wypełniającego formularz. W takim przypadku adres e-mail użytkownika pojawia się w adresie URL strony zawierającej formularz.
  4. Dane podane w formularzu są przetwarzane w celu wynikającym z funkcji danego formularza, np. w celu przetworzenia zgłoszenia serwisowego lub kontaktu handlowego, rejestracji usług itp. W każdym przypadku kontekst i opis formularza jasno wskazują, do czego służy.

6. Logi administratora

  1. Informacje dotyczące zachowań użytkowników na stronie internetowej mogą być rejestrowane. Dane te są wykorzystywane do administrowania stroną internetową.

7. Odpowiednie techniki marketingowe

  1. Operator korzysta z analizy statystycznej ruchu na stronie internetowej za pośrednictwem Google Analytics (Google Inc. z siedzibą w USA). Operator nie przekazuje danych osobowych operatorowi tej usługi, a jedynie informacje zanonimizowane. Usługa opiera się na wykorzystaniu plików cookie na urządzeniu końcowym użytkownika. W odniesieniu do informacji o preferencjach użytkownika gromadzonych przez sieć reklamową Google, użytkownik może przeglądać i edytować informacje wynikające z plików cookie za pomocą następującego narzędzia: https://www.google.com/ads/preferences/.
  2. Operator korzysta z rozwiązania służącego do badania zachowań użytkowników poprzez tworzenie map cieplnych i rejestrowanie zachowań na stronie internetowej. Informacje te są anonimizowane przed przesłaniem do operatora serwisu, dzięki czemu operator nie wie, do której osoby się odnoszą. W szczególności nie są rejestrowane wpisywane hasła i inne dane osobowe.

8. Informacje o plikach cookie

  1. Witryna internetowa wykorzystuje pliki cookie.
  2. Pliki cookie (tzw. „cookies”) to dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które są przechowywane w urządzeniu końcowym użytkownika serwisu i są przeznaczone do wykorzystania w witrynie internetowej. Pliki cookie zazwyczaj zawierają nazwę witryny internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich w urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Operator serwisu jest podmiotem umieszczającym i uzyskującym dostęp do plików cookie w urządzeniu końcowym użytkownika serwisu.
  4. Pliki cookies są wykorzystywane w następujących celach:
    1. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki czemu Użytkownik nie musi ponownie wprowadzać swojego loginu i hasła na każdej podstronie Serwisu;
    2. w celach określonych powyżej w punkcie „Niezbędne techniki marketingowe”;
  5. Serwis wykorzystuje dwa główne rodzaje plików cookies: „sesyjne” i „trwałe” (persistent cookies). Pliki „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które są przechowywane w urządzeniu końcowym Użytkownika do momentu wylogowania się, opuszczenia serwisu lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). Pliki „trwałe” są przechowywane w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do momentu ich usunięcia przez Użytkownika.
  6. Oprogramowanie do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) zazwyczaj domyślnie zezwala na przechowywanie plików cookie na urządzeniu końcowym użytkownika. Użytkownicy serwisu mogą zmienić swoje ustawienia w tym zakresie. Przeglądarka internetowa umożliwia usuwanie plików cookie. Możliwe jest również automatyczne blokowanie plików cookie. Szczegółowe informacje na ten temat znajdują się w pomocy lub dokumentacji przeglądarki internetowej.
  7. Ograniczenia w stosowaniu plików cookie mogą wpływać na niektóre funkcje dostępne w serwisie.
  8. Pliki cookie umieszczone w urządzeniu końcowym użytkownika serwisu mogą być również wykorzystywane przez podmioty współpracujące z operatorem serwisu, w szczególności firmy: Google (Google Inc. z siedzibą w USA), Facebook (Facebook Inc. z siedzibą w USA), Twitter (Twitter Inc. z siedzibą w USA).

9. Zarządzanie plikami cookie – jak w praktyce wyrażać i wycofywać zgodę?

  1. Jeśli nie chcesz otrzymywać plików cookie, możesz zmienić ustawienia przeglądarki. Zwracamy uwagę, że wyłączenie plików cookie niezbędnych do procesów uwierzytelniania, bezpieczeństwa i utrzymania preferencji użytkownika może utrudnić, a w skrajnych przypadkach uniemożliwić korzystanie ze stron internetowych.

  2. Aby zarządzać ustawieniami plików cookie, wybierz przeglądarkę internetową, z której korzystasz, z poniższej listy i postępuj zgodnie z instrukcjami:

    Urządzenia mobilne: