Polityka prywatności
Niniejsza polityka prywatności opisuje sposób, w jaki przetwarzamy informacje o użytkownikach, w tym dane osobowe i pliki cookie, zwane dalej „cookies”.
1. Informacje ogólne
- Niniejsza polityka dotyczy serwisu internetowego działającego pod adresem: muffinsoft.pl
- Operatorem serwisu i administratorem danych osobowych jest: MUFFINSOFT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ul. KARD. STEFANA WYSZYŃSKIEGO 41/13 50-330 WROCŁAW DOLNOŚLĄSKIE
- Adres kontaktowy Operatora: piotr@muffinsoft.pl
- Operator jest Administratorem danych osobowych użytkowników w zakresie danych podanych dobrowolnie na Stronie internetowej.
- Serwis wykorzystuje dane osobowe w następujących celach:
- Obsługa zapytań za pośrednictwem formularza
- Świadczenie zamówionych usług
- Prezentacja oferty lub informacji
- Serwis realizuje funkcje pozyskiwania informacji o użytkownikach i ich zachowaniach w następujący sposób:
- Poprzez dobrowolnie podane dane w formularzach, które są wprowadzane do systemów Operatora.
- Poprzez zapisywanie plików cookies (tzw. „cookies”) na urządzeniach końcowych.
2. Wybrane metody ochrony danych stosowane przez Operatora
- Strony logowania i wprowadzania danych osobowych są chronione w warstwie transmisji (certyfikat SSL). Dzięki temu dane osobowe i dane logowania wprowadzone na stronie są szyfrowane na komputerze użytkownika i mogą być odczytane wyłącznie na serwerze docelowym.
- Hasła użytkowników są przechowywane w postaci zaszyfrowanej. Funkcja szyfrowania działa w sposób jednokierunkowy – nie ma możliwości jej odwrócenia, co stanowi aktualny standard przechowywania haseł użytkowników.
- W celu ochrony danych Operator regularnie tworzy kopie zapasowe.
- Ważnym elementem ochrony danych jest regularna aktualizacja całego oprogramowania wykorzystywanego przez Operatora do przetwarzania danych osobowych, co w szczególności oznacza regularne aktualizacje komponentów oprogramowania.
3. Usługi hostingowe
- Usługa jest hostowana (technicznie utrzymywana) na serwerach operatora: OVH
- Firma hostingowa prowadzi dzienniki na poziomie serwera w celu zapewnienia niezawodności technicznej. Dzienniki mogą zawierać:
- zasoby określone przez identyfikator URL (adresy żądanych zasobów – stron, plików),
- czas żądania,
- czas wysłania odpowiedzi,
- nazwę stacji klienckiej – identyfikację za pomocą protokołu HTTP,
- informacje o błędach, które wystąpiły podczas wykonywania transakcji HTTP,
- adres URL strony poprzednio odwiedzanej przez użytkownika (link referer), jeśli użytkownik uzyskał dostęp do Witryny za pośrednictwem linku,
- informacje o przeglądarce użytkownika,
- informacje o adresie IP użytkownika,
- informacje diagnostyczne związane z procesem samodzielnego składania zamówień za pośrednictwem rejestrów w witrynie internetowej,
- informacje związane z obsługą wiadomości e-mail adresowanych do Operatora i wysyłanych przez Operatora.
4. Twoje prawa i dodatkowe informacje dotyczące sposobu wykorzystania Twoich danych
- W niektórych sytuacjach Administrator ma prawo przekazać Państwa dane osobowe innym odbiorcom, jeśli jest to konieczne do wykonania umowy zawartej z Państwem lub do wypełnienia obowiązków ciążących na Administratorze. Dotyczy to następujących grup odbiorców:
- irma hostingowa na podstawie powierzenia
- operatorzy pocztowi
- upoważnieni pracownicy i współpracownicy, którzy wykorzystują dane w celu realizacji celów strony internetowej
- Twoje dane osobowe przetwarzane przez administratora nie dłużej niż jest to konieczne do wykonania związanych z tym czynności określonych w odrębnych przepisach (np. dotyczących rachunkowości). W odniesieniu do danych marketingowych dane nie będą przetwarzane dłużej niż 3 lata.
- Masz prawo zażądać od administratora:
- dostępu do danych osobowych, które Ciebie dotyczą,
- ich sprostowania,
- usunięcia,
- ograniczenia przetwarzania,
- oraz przeniesienia danych.
- Masz prawo sprzeciwić się, w odniesieniu do przetwarzania wskazanego w pkt 3.2, przetwarzaniu Twoich danych osobowych w celu realizacji prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora, w tym profilowania, przy czym prawo do sprzeciwu nie może być wykonane, jeżeli istnieją ważne prawnie uzasadnione podstawy przetwarzania przeważające nad Twoimi interesami, prawami i wolnościami, w szczególności ustalenie, dochodzenie lub obrona roszczeń.
- Odwołania od działań Administratora można kierować do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do działania Serwisu.
- W stosunku do Państwa może być podejmowane zautomatyzowane podejmowanie decyzji, w tym profilowanie, w celu świadczenia usług na podstawie zawartej umowy oraz w celu marketingu bezpośredniego przez Administratora.
- Dane osobowe nie są przekazywane z państw trzecich w rozumieniu przepisów o ochronie danych. Oznacza to, że nie wysyłamy ich poza Unię Europejską.
5. Informacje dotyczące formularzy
- Usługa gromadzi informacje podane dobrowolnie przez użytkownika, w tym dane osobowe, jeśli zostały podane.
- Usługa może rejestrować informacje o parametrach połączenia (znacznik czasu, adres IP).
- W niektórych przypadkach usługa może rejestrować informacje w celu ułatwienia powiązania danych zawartych w formularzu z adresem e-mail użytkownika wypełniającego formularz. W takim przypadku adres e-mail użytkownika pojawia się w adresie URL strony zawierającej formularz.
- Dane podane w formularzu są przetwarzane w celu wynikającym z funkcji danego formularza, np. w celu przetworzenia zgłoszenia serwisowego lub kontaktu handlowego, rejestracji usług itp. W każdym przypadku kontekst i opis formularza jasno wskazują, do czego służy.
6. Logi administratora
- Informacje dotyczące zachowań użytkowników na stronie internetowej mogą być rejestrowane. Dane te są wykorzystywane do administrowania stroną internetową.
7. Odpowiednie techniki marketingowe
- Operator korzysta z analizy statystycznej ruchu na stronie internetowej za pośrednictwem Google Analytics (Google Inc. z siedzibą w USA). Operator nie przekazuje danych osobowych operatorowi tej usługi, a jedynie informacje zanonimizowane. Usługa opiera się na wykorzystaniu plików cookie na urządzeniu końcowym użytkownika. W odniesieniu do informacji o preferencjach użytkownika gromadzonych przez sieć reklamową Google, użytkownik może przeglądać i edytować informacje wynikające z plików cookie za pomocą następującego narzędzia: https://www.google.com/ads/preferences/.
- Operator korzysta z rozwiązania służącego do badania zachowań użytkowników poprzez tworzenie map cieplnych i rejestrowanie zachowań na stronie internetowej. Informacje te są anonimizowane przed przesłaniem do operatora serwisu, dzięki czemu operator nie wie, do której osoby się odnoszą. W szczególności nie są rejestrowane wpisywane hasła i inne dane osobowe.
8. Informacje o plikach cookie
- Witryna internetowa wykorzystuje pliki cookie.
- Pliki cookie (tzw. „cookies”) to dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które są przechowywane w urządzeniu końcowym użytkownika serwisu i są przeznaczone do wykorzystania w witrynie internetowej. Pliki cookie zazwyczaj zawierają nazwę witryny internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich w urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
- Operator serwisu jest podmiotem umieszczającym i uzyskującym dostęp do plików cookie w urządzeniu końcowym użytkownika serwisu.
- Pliki cookies są wykorzystywane w następujących celach:
- utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki czemu Użytkownik nie musi ponownie wprowadzać swojego loginu i hasła na każdej podstronie Serwisu;
- w celach określonych powyżej w punkcie „Niezbędne techniki marketingowe”;
- Serwis wykorzystuje dwa główne rodzaje plików cookies: „sesyjne” i „trwałe” (persistent cookies). Pliki „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które są przechowywane w urządzeniu końcowym Użytkownika do momentu wylogowania się, opuszczenia serwisu lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). Pliki „trwałe” są przechowywane w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do momentu ich usunięcia przez Użytkownika.
- Oprogramowanie do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) zazwyczaj domyślnie zezwala na przechowywanie plików cookie na urządzeniu końcowym użytkownika. Użytkownicy serwisu mogą zmienić swoje ustawienia w tym zakresie. Przeglądarka internetowa umożliwia usuwanie plików cookie. Możliwe jest również automatyczne blokowanie plików cookie. Szczegółowe informacje na ten temat znajdują się w pomocy lub dokumentacji przeglądarki internetowej.
- Ograniczenia w stosowaniu plików cookie mogą wpływać na niektóre funkcje dostępne w serwisie.
- Pliki cookie umieszczone w urządzeniu końcowym użytkownika serwisu mogą być również wykorzystywane przez podmioty współpracujące z operatorem serwisu, w szczególności firmy: Google (Google Inc. z siedzibą w USA), Facebook (Facebook Inc. z siedzibą w USA), Twitter (Twitter Inc. z siedzibą w USA).
9. Zarządzanie plikami cookie – jak w praktyce wyrażać i wycofywać zgodę?
Jeśli nie chcesz otrzymywać plików cookie, możesz zmienić ustawienia przeglądarki. Zwracamy uwagę, że wyłączenie plików cookie niezbędnych do procesów uwierzytelniania, bezpieczeństwa i utrzymania preferencji użytkownika może utrudnić, a w skrajnych przypadkach uniemożliwić korzystanie ze stron internetowych.
Aby zarządzać ustawieniami plików cookie, wybierz przeglądarkę internetową, z której korzystasz, z poniższej listy i postępuj zgodnie z instrukcjami:
Urządzenia mobilne: