Każda branża ma swoje unikalne potrzeby. Uczestniczyliśmy w różnych projektach mających na celu wprowadzenie ulepszeń i pozytywnych zmian.
W tym artykule przedstawiamy rozwiązania dla następujących branż:

Handel detaliczny
Potrzeba czy zachcianka?
Dzięki wdrożeniu kodu śledzenia i wyzwalaczy behawioralnych Klient w końcu mógł dotrzeć do klientów, którzy porzucili koszyk, i lepiej ich poznać.

Turystyka
Jaki jest status mojego lotu?
Dzięki wdrożeniu powiadomień push i mobilnych użytkownicy aplikacji są natychmiast informowani o wszystkich zmianach w podróży. To zapewnia im poczucie bezpieczeństwa i opieki.


Edukacja
Czy zostałem przyjęty do tej szkoły?
Dzięki wdrożeniu powiadomień SMS i e-mail w procesie rekrutacji studenci są zawsze informowani o swoim statusie. To poprawia ich doświadczenie i pomaga w planowaniu przyszłości.

Motoryzacja
Gdzie jest mój wymarzony samochód?
Dzięki wdrożeniu wiadomości transakcyjnych o statusie zakupu klienci są zachęcani do działań związanych z płatnościami i mogą śledzić proces dostawy. Ta przejrzysta komunikacja pomogła ujednolicić wszystkie rynki.


Gaming
Czy jestem największym fanem?
Dzięki wdrożeniu Interaction Studio (MC Personalization) i Data Cloud. Od absolutnego zera stworzyliśmy sześć różnych spersonalizowanych kampanii, aby dotrzeć do klientów i wpłynąć na ich wybory.

Ochrona zdrowia
Czy mówię po niemiecku?
Dzięki wdrożeniu nowej strategii udostępniania danych dla 14 różnych rynków i dystrybuowaniu danych do odpowiednich jednostek biznesowych, klienci otrzymują komunikację w swoim języku i stylu. To poprawiło ich zaangażowanie.


Sport
Jak radzi sobie mój klub?
Dzięki wdrożeniu automatyzacji klienci są zawsze segmentowani według zainteresowań wiadomościami z ukochanego klubu sportowego. To pomaga im być na bieżąco z najnowszymi informacjami z sezonu.

E-commmerce
Kiedy w końcu będę mógł z tego korzystać?
Dzięki wdrożeniu integracji ze sklepem internetowym Commerce Cloud klienci otrzymują powiadomienia o statusie zamówienia, kody kuponów i rekomendacje produktów. To daje im pełny przegląd sytuacji i miłe niespodzianki.


Bankowość
Czy moje potrzeby są brane pod uwagę?
Dzięki wdrożeniu integracji w ramach platformy Salesforce i zewnętrznego CMS klienci są właściwie adresowani w kampaniach. To również pomaga zespołowi sprzedaży w podejmowaniu najlepszych kolejnych działań.

Telekomunikacja
Jak mogę korzystać z waszych usług?
Dzięki wdrożeniu Journey Builder Custom Activity klienci mogą korzystać z usług klienta zintegrowanych z Marketing Cloud jako pakiet z App Exchange. To odpowiedź na ich prośby.
