Przegląd naszych rozwiązań wykorzystujących Marketing Cloud

Każda branża ma swoje unikalne potrzeby. Uczestniczyliśmy w różnych projektach mających na celu wprowadzenie ulepszeń i pozytywnych zmian.

W tym artykule przedstawiamy rozwiązania dla następujących branż:

Handel detaliczny
Turystyka
Edukacja
Motoryzacja
Gaming
Ochrona zdrowia
Sport
E-commerce
Bankowość
Telekomunikacja
Handel detaliczny

Potrzeba czy zachcianka?

Dzięki wdrożeniu kodu śledzenia i wyzwalaczy behawioralnych Klient w końcu mógł dotrzeć do klientów, którzy porzucili koszyk, i lepiej ich poznać.

Turystyka

Jaki jest status mojego lotu?

Dzięki wdrożeniu powiadomień push i mobilnych użytkownicy aplikacji są natychmiast informowani o wszystkich zmianach w podróży. To zapewnia im poczucie bezpieczeństwa i opieki.

Edukacja

Czy zostałem przyjęty do tej szkoły?

Dzięki wdrożeniu powiadomień SMS i e-mail w procesie rekrutacji studenci są zawsze informowani o swoim statusie. To poprawia ich doświadczenie i pomaga w planowaniu przyszłości.

Motoryzacja

Gdzie jest mój wymarzony samochód?

Dzięki wdrożeniu wiadomości transakcyjnych o statusie zakupu klienci są zachęcani do działań związanych z płatnościami i mogą śledzić proces dostawy. Ta przejrzysta komunikacja pomogła ujednolicić wszystkie rynki.

Gaming

Czy jestem największym fanem?

Dzięki wdrożeniu Interaction Studio (MC Personalization) i Data Cloud. Od absolutnego zera stworzyliśmy sześć różnych spersonalizowanych kampanii, aby dotrzeć do klientów i wpłynąć na ich wybory.

Ochrona zdrowia

Czy mówię po niemiecku?

Dzięki wdrożeniu nowej strategii udostępniania danych dla 14 różnych rynków i dystrybuowaniu danych do odpowiednich jednostek biznesowych, klienci otrzymują komunikację w swoim języku i stylu. To poprawiło ich zaangażowanie.

Sport

Jak radzi sobie mój klub?

Dzięki wdrożeniu automatyzacji klienci są zawsze segmentowani według zainteresowań wiadomościami z ukochanego klubu sportowego. To pomaga im być na bieżąco z najnowszymi informacjami z sezonu.

E-commmerce

Kiedy w końcu będę mógł z tego korzystać?

Dzięki wdrożeniu integracji ze sklepem internetowym Commerce Cloud klienci otrzymują powiadomienia o statusie zamówienia, kody kuponów i rekomendacje produktów. To daje im pełny przegląd sytuacji i miłe niespodzianki.

Bankowość

Czy moje potrzeby są brane pod uwagę?

Dzięki wdrożeniu integracji w ramach platformy Salesforce i zewnętrznego CMS klienci są właściwie adresowani w kampaniach. To również pomaga zespołowi sprzedaży w podejmowaniu najlepszych kolejnych działań.

Telekomunikacja

Jak mogę korzystać z waszych usług?

Dzięki wdrożeniu Journey Builder Custom Activity klienci mogą korzystać z usług klienta zintegrowanych z Marketing Cloud jako pakiet z App Exchange. To odpowiedź na ich prośby.

Sprawdź nasze podejście już dziś

Zależy nam na budowaniu głębokiej relacji z Tobą, gdzie nie ma obietnic, ale jest transparentność, przyjemność i doskonałe rezultaty.